Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Każdy ma je w domu ;)

Choć może o tym nie wie.
Dzisiaj będzie o zwierzętach mniej miłych. I mniej ładnych. Sądzę, że każdy ma je w domu. Za jakąś szafą. Są różnych rozmiarów. Wczoraj, gdy otworzyłam okno, zauważyłam, ze jeden zamieszkał pod parapetem (od zewnętrznej strony). Niech sobie mieszka. Niektóre są groźne. Te mieszkające w Polsce chyba nie. Te stworzenia częściej wzbudzają grozę. A oto te:












Przez cały lipiec opiekowałam się pewnym siedmiolatkiem. Czasami chodziłam z nim na spacery. Jednym z punktów programu było oglądanie pająków. Dobrze, że tylko oglądanie. Bo na rękę chyba nie wzięłabym ;)
Kiedyś marzyłam, żeby sfotografować pajęczynę. Jak widać - udało się.
Chciałabym jeszcze sfotografować błyskawicę i gwaizdy nocą. Może kiedyś się uda.
A pająkom dajmy żyć. Są pożyteczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz