Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lutego 2015

Zima wróciła

Ciekawe, jak długo potrwa. W niedzielę wieczorem na spacerze wiał taki zimny wiatr. U mnie bez zmian. Rysia nadal chora, a Frodo z Felusiem sztyletują się oczami. I Frodo łazi za Felkiem. O przyjaźni na razie nie ma mowy.
Męczące jest dawanie kroplówki Rysi - przynajmniej dwa razy dziennie. We wtorek lub środę znowu badanie krwi. Zobaczymy, czy coś drgnęło.
Na zakończenie parę obrazków.
W nadchodzącym tygodniu trzy święta - Walentynki, Tłusty Czwartek i piątek 13-stego. Niekoniecznie w tej kolejności. Walentynki na końcu ;)
Czarnych kotów się nie boję, jeden taki z bazyliszkowatym spojrzeniem po domu łazi. 
 Zdjęcie skradzione z fejsa
  Zdjęcie skradzione z fejsa. Kot na tle książek - takich zdjęć mam mnóstwo. Ale może jeszcze o książkach wspomnę, tym bardziej, że czytałam kilka kocich książek ostatnio.
Zdjęcie publikowane w Angorze. Namiary powinno być widać.
  Zdjęcie skradzione z fejsa
Tele Tydzień. Jaki prawdziwy obrazek!

I na koniec Czarny Kot :D :D :D


Tym razem ja jestem autorką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz