Obserwatorzy

środa, 23 maja 2018

Petvita dla kotów





Dziękuję firmie Petvita za możliwość przetestowania nowej karmy dla kotów.
Zostałam pozytywnie zaskoczona - dostałam dwa worki karmy o wadze 1,5 kg każda oraz próbki pozostałych karm produkowanych przez firmę. Dzięki próbkom mam możliwość przekonać się, jak wygląda każda z karm.
Okazuje się, że nawet karma White fish & Potato zasmakowała moim kotom [byłam wobec tej karmy sceptycznie nastawiona].

Moje stado liczy 10 sztuk. 9 kotów i pies. Bywały także ptaki, ale po wyleczeniu zostały obdarowane wolnością.
Suczka Kropka [lat 3] również testowała karmę, i żeby nie byłą poszkodowana zamówiłam dla niej 2,5 kilo karmy dla psów średnich Adult Lamb.

Moje koty to:
- Zosia [lat 14, dokładnie!!! Zgarnięta z ulicy jako kilkudniowy, ślepy kociak. Wykarmiona butelką i mlekiem dla niemowląt]
- Ruda [lat około 16, zgarnięta z ulicy]
- Całka [lat około 16, zgarnięta z ulicy]

- Franuś [lat prawie 9, zgarnięty z ulicy jako trzymiesięczny kociak]
- Felek [lak około 7, zgarnięty z ulicy, był dorosły]
- Frodo [lat około 8, zgarnięty z ulicy jako trzymiesięczny kociak]

- Misia, [lat 3, zgarnięta z ulicy jako parotygodniowy kociak]
- Dyzio, [lat 2, zgarnięty z ulicy jako trzymiesięczny kociak]
- Irma, [zgarnięta z ulicy, miała 1 dzień i została wyrzucona na chodnik razem z łożyskiem. 2 czerwca skończy rok].

Dzięki państwu zrobiłam kotom metryczki i podzieliłam na kategorie wiekowe :)

Mimo tak dużej ilości zwierząt staram się kupować dobrą karmę. Nie kupuję najtańszej karmy w hipermarkecie.
Kropka jadła ostatnio karmę Royal Canin i Petvita.

Kotom kupuję Royal Canin [najczęściej] oraz [czasami] Sanabelle. Karma Sanabelle ma rewelacyjne zamknięcie.

Gdy ma się tak duże  stado ogromną trudność sprawia dawkowanie karmy. Koty podjadają sobie z miseczki, a i Kropka [pies] potrafi wskoczyć na stół i podjadać jedzenie kotom [schroniskowe nawyki. Kilkumiesięczna Kropka byłą pupilką kierownika i nie była trzymana w kojcu].
Trudno jest też dopilnować, żeby junior nie zjadł karmy seniorowi i odwrotnie.

W domu posiadam 2 miseczki z karmą dla kotów i jedną miseczkę dla psa.

Pierwsze wrażenie? Pozytywne. Irma dobiera się do próbek z karmami, próbuje je rozerwać.
Obiecuję podzielić się dalszym,i wrażeniami - dopiero rozpoczynamy degustację.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz