Obserwatorzy

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Rodzaje karm Petvita dla kotów


Karmy Petvita dla kotów istnieją w siedmiu odmianach. Dostałam 2 worki średniej wielkości [1,5 kilo].


Miałam dylemat, jakie rodzaje wybrać - przecież nie znam karmy. Wybrałam Petvita Senior i Petvita adult Lamb. Teraz szerzej je zaprezentuję. Umieszczam zdjęcia karm. Nie podaję składów. Tekst stałby się zbyt długi, a te informacje można znaleźć w internetowym sklepie, na przykład Krakvet.


1. Petvita Senior Turkey

 2. Petvita Sterilised Turkey


3. Petvita Adult Turkey

4. Petvita Indor Turkey

5. Petvita Sensitive White fish&Potato


6. Petvita Kitten Lamb

7. Petvita Adult Lamb


  • Najciemniejszą barwę ma karma Petvita Sensitive White fish&Potato
  • Najmniejsze chrupki ma karma Petvita Kitten Lamb. Trochę szkoda, że karma Petvita Senior Turkey nie ma porównywalnej wielkości. Chrupki są ciut większe. Moje kocie seniorki straciły większość zębów. Ruda i Całka są kotkami po przejściach, Ruda miała wypadek samochodowy, a chętnie je suchą karmę. 
  • Największym zaskoczeniem była karma  Petvita Sensitive White fish & Potato.
    Ziemniak w składzie? Bałam się zamówić. Dostałam jednak próbkę. I okazało się, ze była to najchętniej jedzona karma.  Bardzo żałuję, że była to próbka, gdybym mogła cofnąć czas - zamówiłabym 1,5 kilo tej karmy do testów. 


Nakręciłam także krótkie filmiki - umieszczę je w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz