Obserwatorzy

czwartek, 4 maja 2017

Sklepy internetowe

Gdy ma się kota czy psa trzeba go czymś wykarmić. Kupić trochę gadżetów.
Kuweta, żwirek, sucha karma...
Z jednym kotem sprawa była prosta. Opakowanie żwirku starczyło na długo. Suchej karmy były potrzebne niewielkie ilości. Sprawa się skomplikowała gdy w domu zaczęły pojawiać się kolejne koty.  Wyprawę po żwirek (10 l) zaczęłam odbywać przynajmniej raz w tygodniu.  Tak samo po suchą karmę. Nie było to wygodne. Zaczęłam myśleć nad innymi rozwiązaniami.
Zaczęłam przeglądać oferty sklepów internetowych. Nie do końca miałam zaufanie do kupowania on-line, ale postanowiłam zaryzykować.
Po przejrzeniu różnych ofert zdecydowałam się na zakupy w sklepie KrakVet.  Opakowanie  żwirku kosztowało tam ponad 5 złotych taniej, niż w weterynaryjnym sklepiku.
O ile skrzynka internetowa nie kłamie - pierwsze zakupy zrobiłam tam 2 marca 2011 roku.
Współpraca ta rwa do dziś i na ogół jestem z niej zadowolona.
Ostatnie zamówienie zostało zrealizowane błyskawicznie dostałam je już następnego dnia. Było to 20 kilo suchej karmy dla kota - dwa rodzaje.
Bardzo cieszę się, że mogę korzystać z różnych zniżek w tym sklepie.
No, może brak jest w nim niektórych produktów jak na przykład takiego kontenerka dla kota ;)
Ale póki co na taki gadżet mnie nie stać :(
Dla odmiany moja siostra kupuje w innym sklepie.  Można dyskutować nad tym, jaki sklep jest najlepszy. Zapewne nie ma idealnego i w każdym trafi się niezadowolony klient. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz